chevrolet.pl Internetowy Klub Chevroleta index
Forum dyskusyjne AutoKacik.pl Rejestracja Logowanie
 
Witamy na stronie użytkowników i sympatyków aut CHEVROLET EVANDA
 
  Chevrolet Evanda jest nastąpcą modelu Leganza. Model ten (ozn. V200) wszedł na rynek koreański w 2000 r. jako Daewoo Magnus. Na amerykańskim rynku sprzedawany jako Suzuki Verona.
 Obecnie Evanda została zastąpiona przez model V250 - Epica.
Skocz do:
Strona główna
 

Chevrolet Evanda
Evanda

Chevrolet Evanda jest następcą koreańskiego modelu Leganza.
Evanda była projektowana przez włoskich projektantów stylistów z firmy Italdesign, dokładniej u samego mistrza Giorgetto Giugiaro.


Dane techniczne:
Nadwozie: sedan, liczba drzwi 4
Silnik benzynowy R4 o pojemności skokowej 1998ccm, 4 zawory na cylinder
Moc silnika 131KM, 96KW przy 5400obr/min
Maks. moment obrotowy 181Nm przy 4200obr/min
Napęd przedni, Tarczowe hamulce z przodu i z tyłu
Pojemność zbiornika paliwa 65 litrów
Przyspieszenie 0->100 km/h: 9,80s
Prędkość maksymalna: 200km/h
Spalanie (90 km/h) 8,80; (miasto) 12,30
Rozstaw osi 2700mm, ciężar 1497kg, bagażnik 435 litrów

Długość (mm) 4770, szerokość 1815, wysokość (mm) 1440

kokpit

Wyposażenie:

Czołowe i boczne poduszki powietrzne,
System ABS, TCS,
Automatyczna klimatyzacja,
Radio z odtwarzaczem na 5 płyt CD,
Centralny zamek, Elektrycznie sterowane szyby.
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka oraz przedni fotel kierowcy,
Wspomaganie kierownicy, Regulowana kolumna kierownicy, Skórzane koło kierownicy,
Tempomat.

A poniżej przód Evandy z lepką klubową pod tablicą rejestracyjną :)

Evanda
^UP^

Testy zderzeniowe

Evanda, sprzedawana w USA jako Suzuki Verona, miała tam przeprowadzone testy zderzeniowe.

W testach wykonanych przez the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) otrzymała:
- dla zderzenia czołowego pod względem ochrony tak kierowcy: ***, pasażera: ****
- dla zderzenia bocznego pod względem ochrony na przednich siedzeniach: ****, tylnych: ***
- dla ochrony przed dachowaniem: ****.
Oceny w pięciogwiazdkowej skali (*****).

 Natomiast w testach wykonanych przez the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), dla zderzenia czołowego dostało ocenę A - Acceptable, a dla zderzenia bocznego otrzymało ocenę M - Marginal dla auta z bocznymi poduszkami i P - Poor dla auta bez bocznych poduszek.
Skala ocen: G - Good, A - Acceptable, M - Marginal, P - Poor.
^UP^

Publikacje
^UP^

Porady techniczne
^UP^
Strona główna